Lista wizyt
W tej zakładce znajduje się cała lista wszystkich wizyt Pacjenta.
Możesz znaleźć tu następujące informacje:
- datę oraz godzinę rozpoczęcia i zakończenia wizyty/teleporady
- imię i nazwisko Lekarza prowadzącego wizytę
- imię i nazwisko osoby, która wprowadziła pomiary
- typ wizyty (wizyta lub teleporada)
- status wizyty :
- OTWARTA WIZYTA (wizyta nie została zamknięta)
Masz możliwość wyboru:
TELEPORADA (patrz 1) – kliknięcie w ten przycisk rozpoczyna Teleporadę z Pacjentem.
Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Otwieranie teleporady.
OTWÓRZ NOWĄ WIZYTĘ (patrz 2) – kliknięcie w ten przycisk otwiera nową wizytę dla tego Pacjenta przez Lekarza lub Personel Medyczny*.
* jeśli wizytę otworzy Personel Medyczny i przypisze ją do konkretnego Lekarza, to będzie ona widoczna na koncie tego Lekarza po kliknięciu w zakładkę WIZYTY
Przypisać wizytę do siebie może także sam lekarz.
-
Przyciski, jakie mogą pojawić się na liście wizyt, to:
OTWARTA WIZYTA (patrz 1) - oznacza trwającą wizytę Pacjenta (otwartą przez Lekarza lub Personel Medyczny).
Po kliknięciu przycisku OTWARTA WIZYTA możliwe jest wprowadzenie takich danych pomiarowych, jak: waga, wzrost, BMI, HbA1c, temperatura, wynik i oznaczenie pomiaru glukozy, ciśnienie skurczowe i rozkurczowe.
Można tu także dodać notatki (widoczne dla Pacjenta) oraz notatki wewnętrzne (widoczne wyłącznie dla Lekarza i Personelu Medycznego).
Wizyta wyświetla się na liście jako OTWARTA WIZYTA do momentu jej zakończenia poprzez kliknięcie w przycisk OTWARTA WIZYTA, a następnie ZAMKNIJ WIZYTĘ.
Wizyta zamknie się automatycznie po 12h.
SZCZEGÓŁY (patrz 2). kliknięcie w ten przycisk umożliwia sprawdzenie historii poprzednich wizyt, wyświetlanie szczegółów zamkniętej wizyty oraz ich ewentualną edycję
Aby edytować wprowadzone informacje kliknij w przycisk EDYTUJ. Wpisz wprowadzone zmiany i wybierz przycisk ZAPISZ ZMIANY.
Lekarz oraz Personel medyczny mają możliwość edytowania zamkniętej wizyty oraz uzupełnienia w niej informacji. W widoku lista wizyty klikamy w przycisk SZCZEGÓŁY, a następnie EDYTUJ. Po uzupełnieniu informacji przez Lekarza/Personel medyczny, należy kliknąć ZAPISZ ZMIANY. Na liście wizyt pojawi się wówczas informacja z imieniem i nazwiskiem osoby, która wprowadziła dodatkowe dane.